Nazovite nas: +387 33 717 100
Petominutna masaža: Sve što vam treba su sopstveni prsti i loptica

Petominutna masaža: Sve što vam treba su sopstveni prsti i loptica

Čak i ako redovno praktikujete olazak maseru, nekada zbog sticaja okolnosti to ne možete da uradite. Uz pomoć ovih nekoliko savjeta privremeno olakšanje možete dobiti i petominutnim tretmanom i jednom lopticom.

Lagana masaža mišića nogu

Sjedite na pod ispruženih nogu. Stisnutih šaka, zglobovima prstiju pritisnite po bedrima i lagano klizite prema koljenima.

Nastavite pritisak i dok ruke vraćate na početni položaj.

Ponovite. Nastavite, mijenjajući smjer i jačinu pritiska koncentrišući se na bolne tačke, jedan minut.

Masaža donjih leđa

Sjedite na stolicu, savijenih koljena. Stopala neka budu ravno na podu, a vi se gornjim dijelom tijela nagnite malo naprijed u kukovima. Ruke savijene u laktovima pomaknite iza leđa, dlanovi neka budu okrenuti od vas, stisnite ih u šaku.

Zatim šakama nježno kružite uz donja leđa, s obje strane kičme.

Nastavite prema gore nešto više od minut.

Umirite umorne ruke

Stisnite lijevu šaku, savijte lakat, a palac neka je okrenut prema gore.

Drugu ruku omotajte oko lijeve podlaktice i otvorenog dlana prihvatite lijevi lakat.

Lijevom podlakticom rotirajte tako da palac pokazuje prema podu – desnom rukom masiraćete tako lijevu.

Nastavite 30 sekundi. Ponovite drugom rukom.

Olakšajte bol stopala

Sjedite na stolicu, stopala na pod. Ispod mekanog dijela jednog stopala postavite malu lopticu – za tenis ili golf, a idealno sredstvo bi bila  loptica za terapiju, kao što su naprimjer, SISSEL® Press Ball ili SISSEL® Press Egg odgovarajuće tvrdoće.

Lagano pomjerajte stopalo tako da loptica prođe naprijed i nazad po stopalu.

Nastavite tako 30 sekundi, uz sve jače pritiskanje, sve dok osjetite napetost na nekom dijelu stopala. Ponovite i sa drugom nogom.

Odgovori

Sigurnosna provjera *